Privátní řady

" "

Leták Penny nabízí své výrobky v několika privátních značkách. Je to tak přehlednější i pro samotné zákazníky, kteří se snáze orientují a psychologicky vzato je příjemnější nakupovat si nějakou značku a nijak nesejde na tom, že se jedná o značku privátní, než nakupovat jakousi noname řadu, která je určena pro veškeré privátní produkty. I privátní řada by měla mít určitou kulturu a design, aby si zákazník nepřipadal, že nakupuje zboží určené pro sociálně slabší, protože tak to rozhodně není.
 

Skutečně velká úspora

Privátní značky jako například Boni, Baby time, Řezníkův talíř, Dobré maso, Karlova koruna, Tanja  jsou velmi oblíbené, protože nabízejí standardní cenu za výrazně nižší cenu. A pokud se přesto takový produkt ještě ocitne ve slevě, úspora je pak skutečně velmi výrazná.

Privátní řady
3 (60%)1